zaterdag 31 januari 2009

* Plugging for Bass, waar het begon !


De laatste (3) jaren heeft het zeebaarsvissen een behoorlijke verandering ondergaan, ik doel hier op de plugvisserij.
Na de berichtgeving op Zeevisland kwam deze sterk in opmars, Lucky Craft (Sammy), Megabass, Dice en veel andere merken Japanse pluggen vonden hun weg naar Nederland.
Al snel gevolgd door speciale (plug)spinhengels voor deze visserij, het een en ander heeft ook een meer sportievere kijk op het zeebaarsvissen gevormd met steeds meer liefhebbers.
Deze win-win situatie is een stap in de goede richting, de dank is dan ook aan een ieder die zijn ervaringen deelde, ik denk dat ik me niet vergis als ik zeg dat de bakermat Zeevisland was en nog is.
Aldaar vind u "loads" of info en dagelijkse berichtgeving, voor iedere zichzelf respecterende sportvisser zal dit geen nieuws zijn denk ik.
laat ook eens uw bericht horen via Zeevisland en "join" the best site, daar waar het allemaal begon !!