donderdag 2 juli 2020

Van vlak boven de bodem tot aan het oppervlakte water.


Het water is voor nu toch echt prima op temperatuur dacht ik zo, opvallend genoeg blijf / bleef ik de beste resultaten “boeken” met softbaits vlak boven de bodem gevist. Vooralsnog bleven de plugjes en oppervlakte plugjes ver achter, enfin amper resultaat, eens te meer bleek hoe wispelturig de zeebaars is. Uiteraard probeerde ik iedere sessie diverse kunstaas soorten, zoals gezegd, de softbaits waren “hot” pas deze week draaide de boel wat om, eindelijk ……. Leuke resultaten aan het oppervlakte water, wat kleintjes met af en toe een leuke baars. Met stip bleek de L.C. S8 popper favoriet, machtig mooie aanvallen, oefff wat had ik dit gemist…..de trend is gezet (hoop ik). Er is zeker niets mis met de snoeiharde aanbeten op een shadje / slug. maar niets overtreft de “explosieve” aanvallen aan de oppervlakte, al is het alleen al het visuele aspect,dit “smaakt” absoluut naar meer!!